VV.I.P Yang Paling Hebat!~

Ramadhan 2 - Akibat Masak Sahur

 Hari kedua ni .. Aku bagun pagi pukul 3.30pagi.. fuyoo pagi gilerr.. sebb aku tidur mengadap kipas direct terus kat aku. so bila terlalu sejuk aku terjaga la.. hehe.. sebb semalam x sedar diri kan..

Aku masak tempe tumis dengan hotdog. dengan telur goreng. memang sedap.. (puji diri sendiri) haha..

Aku tambah 2 kali yoo.. banyak giler aku makan.. melantak tak ingat.. adik aku tak payah cakap la.. tambah beberapa kali. hehe..

Kuih semalam aku beli kat bazar ramadhan ade lagi tak abis sebb tak sedap.. keras..

Lepas aku makan sahur tu .. rase ngantuk tahap cipan.. aku pun tidur la.. terjaga sampai pukul 8.30..

ARGHH aku lewat lagii..

Mampuih la.. 


Aku sampai opis kul 9.00 amik ko!!.. aku terus gerak tak tunggu adik sebb dah tak sempat nak tunggu .. 

Fuhh kene tukar strategi ni .. esok mcm mane eak?




Ramadhan 1 - Aku tak bangun sahur

Salam..

Hahaha ..
malam tdi ye ye je nak bangun pagi pastu nak masak nasi ngan telur.. ni pasal x-factor tdi malam ar yang buat aku tidur lewat plus nak siapkan buku guestbook. 

Last-last aku tidur pukul 2.00 .. Ambik ko!!

Aku terjaga pukul 6.45 pagi .. huhu kelam kabut ingat sempat.. aku tengok adik aku dah siap masak nasi tp tengok je la.. tak dapat makan pun..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Target bulan ni aku nak kuruskan badan tahap gaban ar.. walau ape pun terjadi .. lihat nanti perubahan aku ye.. ni kira azam bulan ramadhan la.. ahaksQ (nak muntah) haha..


Esok Start Puasa.

Target bulan Puasa ni selain nak tambah amal ibadat. Aku nak KURUSKAN badan ikut cara aku sendiri.

MULAI ESOK AKU NAK KURUS!!

TARGET OK!

SubhanaAllah!.. aku tak tenang ..

Ya Allah yang maha besar lagi maha penyanyang..
Aku bermohon kepadamu. Keredhaan mu..

Permudahkan lah segala urusan ku. Ampunkan lah dosa ku ini.

Ya Allah Berikan aku jalan keredaan mu..

Ya Allah , berikan hambamu jalan yang lurus... kegembiraan yang ku terima tidak berpanjangan.. hidup aku musnah.. harapan kedua-dua orang tua ku hancur berkecai!~~

Sape yang harus di persalahkan..

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R