VV.I.P Yang Paling Hebat!~

Ape kurangnya aku ni | Aku memang tahu

Aku sekarang kat opis... aku benti rehat kejap sebb aku serabut... aku semalam down sngat memikirkn hubungan aku dengan eka... aku tahu aku ni banyak sangat masalah.. lama-lama dia akan bosan dengan aku.. aku buat sehabit baik untuk nya.. aku tahu masih kurang... aku ni ibarat mengharap simpati... simpati untuk disayangi.. sedihnya rasa hati ni...

Aku tahu aku tak sempurna macam lelaki lain... aku tahu ketentuan Illahi untuk menentukan jalan hidup aku...

Velentine Day Vs Birth Day | aku tahu aku sape~

Salam...

Hari ini hari jadi kawan aku Halim.. hehehe... ade sesi potong2 kek kat office ni.. seronok la jugak walaupun kek biase je.. tp buat syarat pun dah meriah... memang best sgt..

Ya Allah Tolong hamba mu ini....

aduhaii.. kenapa dengan aku ari ni.. hari ni ialah hari paling teruk dalam hidup aku... terlalu banyak masalah yang timbul.. satu per satu.. sampai aku tak larat nak hadapinya.. aku redah je .. ini semua sebab hutang yang melarat sangat-sangat...
  • Hutang aku pada ERIC = RM 2,700
  • Hutang Emas pada Cik Shima = RM 15,000
  • Hutang Cik Putih = RM 60
  • Hutang Halim = RM50
  • Hutang Zul = RM200
  • Hutang TNB = RM180
  • Hutang Kereta
  • Hutang Bos lama = RM2,500
  • Hutang PTPTN
  • Hutang Mak
  • Hutang Wanie
Ada lagi hutang yang aku tanggung... aku tak tahu macam mane nak sttle kan masalah aku yang byk hutang ni... arghh rase tertekan sangt...

Ya Allah berikan la aku kekuatan dan murahkanla rezekiku yang halal untuk melangsaikan hutang yang banyak ini.. dgn siapa aku harus meminta pertolongan.. kuatkan iman ku untuk melangsaikan hutang dengan cara yang betol.. aku tak nak melakukan perkara yang salah... cari duit yang haram sangat senang... yang halal itu perlukan usaha..

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R