VV.I.P Yang Paling Hebat!~

Ya Allah Tolong hamba mu ini....

aduhaii.. kenapa dengan aku ari ni.. hari ni ialah hari paling teruk dalam hidup aku... terlalu banyak masalah yang timbul.. satu per satu.. sampai aku tak larat nak hadapinya.. aku redah je .. ini semua sebab hutang yang melarat sangat-sangat...
  • Hutang aku pada ERIC = RM 2,700
  • Hutang Emas pada Cik Shima = RM 15,000
  • Hutang Cik Putih = RM 60
  • Hutang Halim = RM50
  • Hutang Zul = RM200
  • Hutang TNB = RM180
  • Hutang Kereta
  • Hutang Bos lama = RM2,500
  • Hutang PTPTN
  • Hutang Mak
  • Hutang Wanie
Ada lagi hutang yang aku tanggung... aku tak tahu macam mane nak sttle kan masalah aku yang byk hutang ni... arghh rase tertekan sangt...

Ya Allah berikan la aku kekuatan dan murahkanla rezekiku yang halal untuk melangsaikan hutang yang banyak ini.. dgn siapa aku harus meminta pertolongan.. kuatkan iman ku untuk melangsaikan hutang dengan cara yang betol.. aku tak nak melakukan perkara yang salah... cari duit yang haram sangat senang... yang halal itu perlukan usaha..

No comments:

Post a Comment

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R