VV.I.P Yang Paling Hebat!~

DAY 1 - Aku beli Alpha Lipid SD2 | Testimoni Benar Aku!!

Assalamualikum.. fuyooo aku dengan tak semene2 aku membeli SD2 ni.. aku sebenarnya berat dalam 73kg tinggi 165cm.. kalau ikut BMI memang over berat!! lo.. oh tidakk!!

Tapi..

Nape aku tergerak hati nak beli SD2 ni.. ??

Penyebab dorongan aku beli Apha Lipid SD2







  1. Teman wanita aku mintak aku pakai baju kotak2 yang pernah beli dulu.. aku dah try tp tak muat la pulak!!.. so aku terpakse la diet!!!! dulu muat sekarang dah tak muat!! sebab BUNCIT ~~
  2. Sebab aku termakan dengan iklan BOLEH MENGURUSKAN DALAM MASA 2 MINGGU!! 2-3 KG!! haha.. so aku pun rase macam nak cube la.. sebb sebelum ni mcm2 aku dah try.. semua hampa @@!!!
  3. Aku akan mendirikan rumah tangga tak lame lagi.. so aku tak nak bila aku dalam gambar bulat2 je haha... aku nekad nak KURUS!!!
tue la antara penyebab musabab aku membeli Alpha Lipid SD2 ni selain aku nak tinggatkan keyakinan aku berhadapan dengan orang... Gemuk tak salah cume kalau ade peluang untuk kurus korang mesti akan rase kelainannyer.. betoll aku tak tipu!!~ hehe 

P/s :  Terima Kasih kat Azhar member kepada awek aku yang yakinkan aku beli produk ni.. TQ sangat!!

No comments:

Post a Comment

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R