VV.I.P Yang Paling Hebat!~

DAY 3 - MULA Minum Alpha Lipid SD2 dan Pantang Larang | Testimoni Benar Aku!!

Assalamualaikum...

Hari ni 9-10-2012 (Selasa)

Aku dengan bangga nya dah start minum Alpha Lipid SD2 ni..

Rasanya .. Manis soya2 yang sedap.. macm rasa vanilla pun ada..

Macam2 dugaan hari ni.. dengan member office aku yang akan ajak aku keluar.. 

Aku takut nanti kang aku makan nasi pulak.. sebb ade pantang larang nak biar produk ni berkesan!!

PANTANG LARANG?? ape tu @@|||

Pantang larang bermaksud makanan yang TAK BOLEH dimakan !! :(



  1. Nasi / Mee / Bihun - segala macam makanan yang berkhabohidrat!!
  2. Roti -   pun TAK bolehhhh!!!~
  3. Makanan bergoreng!! KFC? - pun kene cuti makan.. :P
  4. Makana Berminyak!!
  5. Buah-buahan? - mesti korang pelik tak boleh makan kan??.. sebab buah-buahan mengandungi GULA yang tinggi!!~ hehe buah EPAL HIJAU boleh!! taadaa ade gak buah leh telan!!~
  6. KOPI ais / kopi panas/ kopi dangdut - semua mengandung kafein yang mesti dijauhkan!! haha
  7. Teh tarik mamak, air laici, air tembikai campur buah epal SEMUA tak boleh.. air suam je ok!!
Abis aku nak makan ape?????? 
dah semua tak boleh!! :( wuaahhh

Aku tak risau sebenarnya sebab Alpha Lipid SD2 ni buat aku kenyang selama 4 jam!! 

Jadual aku minum SD2!!
8.00 pagi - masa aku sampai kat office
12.00 tengah hari - sebelum aku g lunch
5.00 petang- sebelum aku balik rumah
8.00 malam- sebelum aku tengok berita utama.. hehe

No comments:

Post a Comment

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R