VV.I.P Yang Paling Hebat!~

DAY 4 - Makanan yang mesti aku MAKAN? | Testimoni Benar Aku!!

Assalamualaikum..

Hari ke-4 aku berDIET dengan Alpha Lipid SD2, so far semua berjalan dengan lancar.. oleh sebb aku dah tak makan nasi aku kurang ke toilet nak buang air besar.. 

Aku risau jugak nanti kesan sampingan produk ni.. Aku bertanye2 pade yg pakar lo.. diorang ckap memang macam tue.. aku kene banyakkan makanan bersayur..

 SAYUR??!! 

alAmak! sayur ape aku nak makan ni??

Ok aku usaha la beli sayur kat kedai bawah umah aku.. sayur sawi + lobak merah.

hasilnya..

Taaaadaaa...
Kalau nak makan sayur kene la hias cantik2 baru selera nak makan!!





Aku Si Pelat R | Aku Dan R: DAY 3 - MULA Minum Alpha Lipid SD2 dan Pantang Larang | Testimoni Benar Aku!!

No comments:

Post a Comment

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R