VV.I.P Yang Paling Hebat!~

DAY 6 to 11 - Sepanjang aku berdiet dengan Alpha Lipid SD2 | Testimoni Benar Aku!!

Asslamualaikum.. 

Setelah seminggu aku mengharungi program diet dengan alpha lipid SD2 ni..aku berjaya kurangkan berat sebanyak 3kg.. 

YahoooOo.. rase macam dalam mimpi..

Berkat aku ambil SD2 ni tak sia-sia rupanya.. ada jugak kesan kat badan aku ni..

Oleh kerana badan aku berisi.. SD2 membantu aku membuang lemak berlebihan di bahagian belakang pinggang yang gelebeh tue.. hehe

Ada kawan aku tegur " eh nape badan ko susut ni?.. ko sakit ker?" sampai macam tue sekali..

Aku ni ade masalah perut buncit jadi aku kene teruskan program berdiet ni untuk sebulan lagi!!~ hehehe.. baru aku akan kurus sepenuhnyer nanti!

Aku setakat ni baru sahaja habis 1 tin. Aku kene la beli lagi kat Azhar member aku tu..

Tak sabar nak tunggu gaji nanti.. nak beli SD2 1 tin. S

Sebenarnya 1 tin boleh bertahan 1 minggu sahaja. tp aku ni nak skip jimat la konon .. kalau tengah hari aku dah makan sayur2 aku tak makan la alpha lipid SD2 ni.. haha

Kalau nak berkesan terus boleh makan mengikut sukatan yang diberikan.. mesti CONFIRM kurus!!






Kalau sesiapa yang nak mencuba program diet Alpha Lipid ni boleh la terus hubungi aku yer.. 012-2545567, SMS pun boleh kalau segan. :) hehe..


P/S: Korang mesti nak tengok gambar sebelum selepas kan?.. hehe.. boleh nanti aku masukkan dalam post yang akan datang ye.. Tungguuuu

Aku Si Pelat R | Aku Dan R: DAY 5 - Aku kurang buang air besar?? | Testimoni Benar Aku!!

No comments:

Post a Comment

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R