VV.I.P Yang Paling Hebat!~

Ramadhan 1 - Aku tak bangun sahur

Salam..

Hahaha ..
malam tdi ye ye je nak bangun pagi pastu nak masak nasi ngan telur.. ni pasal x-factor tdi malam ar yang buat aku tidur lewat plus nak siapkan buku guestbook. 

Last-last aku tidur pukul 2.00 .. Ambik ko!!

Aku terjaga pukul 6.45 pagi .. huhu kelam kabut ingat sempat.. aku tengok adik aku dah siap masak nasi tp tengok je la.. tak dapat makan pun..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Target bulan ni aku nak kuruskan badan tahap gaban ar.. walau ape pun terjadi .. lihat nanti perubahan aku ye.. ni kira azam bulan ramadhan la.. ahaksQ (nak muntah) haha..


1 comment:

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R