VV.I.P Yang Paling Hebat!~

Ramadhan 2 - Akibat Masak Sahur

 Hari kedua ni .. Aku bagun pagi pukul 3.30pagi.. fuyoo pagi gilerr.. sebb aku tidur mengadap kipas direct terus kat aku. so bila terlalu sejuk aku terjaga la.. hehe.. sebb semalam x sedar diri kan..

Aku masak tempe tumis dengan hotdog. dengan telur goreng. memang sedap.. (puji diri sendiri) haha..

Aku tambah 2 kali yoo.. banyak giler aku makan.. melantak tak ingat.. adik aku tak payah cakap la.. tambah beberapa kali. hehe..

Kuih semalam aku beli kat bazar ramadhan ade lagi tak abis sebb tak sedap.. keras..

Lepas aku makan sahur tu .. rase ngantuk tahap cipan.. aku pun tidur la.. terjaga sampai pukul 8.30..

ARGHH aku lewat lagii..

Mampuih la.. 


Aku sampai opis kul 9.00 amik ko!!.. aku terus gerak tak tunggu adik sebb dah tak sempat nak tunggu .. 

Fuhh kene tukar strategi ni .. esok mcm mane eak?




1 comment:

♥MrPetak.Com♥

Mesti Baca R